Online gerilla marketing Alternatív látogatottság növelés

Alternatív látogatottság növelés

Szeretne többet megtudni az alternatív látogatottság növelés lehetőségeiről? Jelentkezzen workshopunkra!

Ajánlatot szeretne kérni a témában, lépjen velünk kapcsolatba.

Az alternatív látogatottságnövelés egy meglehetősen gyakori eszköz, melynek célja, hogy a weben fellelhető ingyenes eszközökkel megnöveljük egy oldal látogatottságát. Manapság olyannyira elterjedt, hogy sok tanácsadó azt állítja, hogy amint elindult egy új site, ezt az eszközt azonnal alkalmazni kell. A helyzet az, hogy teljesen igazuk van. Aki nem él a költségek nélküli népszerűsítés eszközével az elveszít egy jó lehetőséget, hogy akár havi több ezer egyedi látogatót irányítson át az oldalára. Ingyen. Mi azt javasoljuk, hogy ilyen hibát senki se kövessen el.

Egy kreatív és hobby portál esetében az alternatív látogatottság növelés eszköztárát használva, havonta 0-tól cca. 3000 egyedi látogatást irányítottunk az oldalra média költség nélkül. Az éves eredmény csak ezen eszköz felhasználásával 68 000 egyedi látogató volt, ami majdnem egy év időtartamában, változó intenzitással jelentkezett. A portál, melynek tulajdonosai nem rendelkeztek az adott időszakban jelentős online kommunikációs büdzsével, ezen eszközök használatával látható látogatottságot sikerült elérniük. A kampány rendkívüli költséghatékonyságot ért el, így az eszközt a mai napig használják.

AKTUÁLIS WORKSHOP TÉMÁINK


WORKSHOP

Online márka kommunikáció a közösségi térben


  • Hogyan néz ki valójában a közösségi tér?
  • Mire való a márka identitás és az SM stratégia?
  • Amit mindenki tud, de nem mindegy, hogyan!
  • Amit nem látok, az nincs!
    Struccpolitika helyett, social monitoring!
  • Hatékony kampányt szeretnék,
    a célcsoportomat elérve, médiaköltés nélkül!
  • Jó, ha beszélnek rólunk! De még jobb, ha elkötelezett
    képviselői vannak a márkánknak!

Workshop időtartama:
4 óra
Időpont: 2015.05.29.


ÖTLET KELL? NETES MEGOLDÁS KELL?
VAN EGY TENDERED?