Jelentkezés workshopra

Vírus marketing / gerilla marketing

  • Létezik e a vírusmarketing? / Alapgondolatok.
  • Hogyan működik a valóságban. Tények, tévedések, hasznos dolgok.
  • A vírusjelenségről és egyéb webteológiai tézisek
  • Esettanulmányok / Print
  • Esettanulmányok, híres esetek / video

Workshop időtartama: 4 óra

Időpont: a jelentkezést követően előzetes egyeztetés alapján

Ár: Ingyenes

Helszín:

  • Egyéni workshop esetén kihelyezett workshop a megrendelőnél
  • csoportos workshop esetén: Infopark D épület

Fontos: csoportos workshopok min. 10 fő részvétele esetén kerülnek megtartásra!

Jelentkezés

Az alábbi gombra kattintva tudja elküldeni igényét, amennyiben kíváncsi valamelyik témánkra. Mi történik ez után:

  • Az igény beérkezése után kap egy megerősítő levelet, melyben az Ön által megadott e-mail cím valódiságát ellenőrizzük.
  • Ezt követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy személyesen tudjanak időpontot és adatot egyeztetni.
  • Az időpont egyeztetést követően munkatársaink a megbeszélt időpontban és helyszínen megtartják az Ön érdeklődésének megfelelő workshopot.
  • FONTOS: amennyiben mégsem alkalmas az időpont, kérjük azt feltétlenül jelezze számunkra amint lehetséges!

Név:
Cég név:
Beosztás:
E-mail:
Telefon:
Melyik téma érdekli:
Egyéni bemutatót kér:
Várható létszám:

AKTUÁLIS WORKSHOP TÉMÁINK


WORKSHOP

Online márka kommunikáció a közösségi térben


  • Hogyan néz ki valójában a közösségi tér?
  • Mire való a márka identitás és az SM stratégia?
  • Amit mindenki tud, de nem mindegy, hogyan!
  • Amit nem látok, az nincs!
    Struccpolitika helyett, social monitoring!
  • Hatékony kampányt szeretnék,
    a célcsoportomat elérve, médiaköltés nélkül!
  • Jó, ha beszélnek rólunk! De még jobb, ha elkötelezett
    képviselői vannak a márkánknak!

Workshop időtartama:
4 óra
Időpont: 2015.05.29.


ÖTLET KELL? NETES MEGOLDÁS KELL?
VAN EGY TENDERED?