Vermis Vírusmarketing http://www.virusmarketing.hu Vermis Vírus, Gerilla marketing hu Copyright, 2024. Virusmarketing.hu 720 Friss hírek Vírusmarketing esettanulmány - Skittles - Taste the Rainbow http://www.virusmarketing.hu/hirek/virusmarketing_esettanulmany_skittles/ Hol kezdődik a reklám, és hol ér véget a vírusfilm? Tehetnénk fel a kérdést a Skittles reklámfilmjei kapcsán, ahol ugyanis a filmek célcsoportja a kampány hangvétele alapján viszonylag szűk, ráadásul a filmek nagy része a tartalmából adódóan az átlag kereskedelmi tévékben le sem mehet. Mind közül talán az egyik legütősebb darab a Share the rainbow, Taste the rainbow reklámfilm a Sweetest honeymoon ever témában. Wed, 27 Jul 2011 16:29:07 +0200 Vírusmarketing esettanulmány - T-Mobile: The Royal Wedding Dance http://www.virusmarketing.hu/hirek/virusmarketing_esettanulmany_tmobile/ A T-Mobile vírusfilmjének mind a témája, mind az időzítése tökéletes volt ahhoz, hogy percek alatt söpörjön végig a hercegi pár menyegzőjéről szóló fikciós videó egész Európán, sőt még a tengerentúlon is: mindössze egy hétvége alatt elérte a több milliós nézettséget. Wed, 08 Jun 2011 15:48:06 +0200 Vírusmarketing esettanulmány - Quiksilver: Dynamite Surfing http://www.virusmarketing.hu/hirek/virusmarketing_esettanulmany_quiksilver/ Ki mondta, hogy szörfözni csak a tengeren lehet? Erre a tényre cáfol rá a Quiksilver 2007-es vírusmarketing kampánya, az Original Thinking kampányhoz tartozó Dynamite Surfing vírusfilmje, amit a dán Saatchi & Saatchi akkori kreatív igazgatója, Simon Wooller vezényelte le, aki jelenleg a Halbye Kaag JWT dán reklámügynökség kreatív igazgatója. Az esettanulmányunkból kiderül, mi volt a reklámfilm sikerének kulcsa. Mon, 30 May 2011 00:00:00 +0200 Vírusmarketing útmutató II. rész. http://www.virusmarketing.hu/hirek/virusmarketing_utmutato_2/ Az első rész folytatása, avagy a húsz; a sikert leginkább befolyásoló hiba vírusmarketing területén. Az alább következő hibák természetesen semennyivel sem lebecsülendőbbek, mint az előzőek. Lássuk őket! Sat, 26 Feb 2011 00:00:00 +0100 Vírusmarketing útmutató I. rész. http://www.virusmarketing.hu/hirek/virusmarketing_utmutato_1/ Avagy 20 sűrűn előforduló hiba vírusmarketing kampányok esetén Az elmúlt évek tapasztalatiai során láttunk, hallottunk és bizony néhányszor el is követtünk már jónéhány olyan hibát vírusmarketing kampányok esetén, melytől szeretnénk megóvni mindenkit. Mint azt mindannyian tudjuk, a vírusmarketing, mint műfaj nem egyszerű. Ha szeretnénk elkerülni rengeteg fejfájást és csalódást, akkor érdemes figyelembe venni ezt a rövid kis útmutatót, melyet a Viralmanager és a Vermis tapasztalatai alapján állítottunk össze. Fogyasszátok egészséggel. Sun, 20 Feb 2011 00:00:00 +0100 Vírusmarketing esettanulmány: BlendTec http://www.virusmarketing.hu/hirek/virusmarketing_esettanulmany_blendtec/ Egyik igen közeli hölgy barátom szeretne vásárolni egy Opel Astra Caravan-t. 150 LE, hatalmas csomagtér, tetszetős külső és csekély fogyasztás. Azt hisszük, hogy rövid utána járás után mindent megtudhatunk a kocsiról, (há'!) de ez koránt sincs így. Mielőtt autót vásárolunk (vagy mielőtt bármit vásárolunk) fel kell tennünk az alábbi kérdést: "Will it blend?" Miért? Az alább hamarosan kiderül... Sat, 02 Oct 2010 17:32:45 +0200 Just one more turn... Sid Meier's Civilization V http://www.virusmarketing.hu/hirek/civ_magyaritas/ Jó - jó, szóval az van, hogy a jön a következő ötödik rész, melyet minden fanatikus nagyjából két - három éve vár, ki kisebb ki nagyobb intenzitással. Én akkor kezdtem érezni az ötös megérkeztének szükségességét, amikor a gyári Civ IV a rengeteg használattól kezdett itt-ott eltörni és sehol sem találtam helyette másik Civ IV Gold Edition-t. Most viszont úgy tűnik, hogy jön a Civilization V és megint nyúlhatunk a zsebünkbe. Később persze jön majd az első kiegészítő, aztán a második, a harmadik... Az akármelyik edition és így tovább... De addig is örüljünk. Fri, 01 Oct 2010 00:00:00 +0200 Vírusmarketing esettanulmány: Vírusmarketing Kínában http://www.virusmarketing.hu/hirek/virusmarketing_esettanulmany_lipton_vermis/ Kína egy hatalmas ország. Bármit csinálunk ott, mások a léptékek, mint amikhez itthon hozzászoktunk. Magyarországon elindítunk egy vírusmarketing kampányt lesz néhány ezer, jó esetben néhány százezer megtekintésünk, CT-nk és Isten tudja mink. Na de nézzük meg, mi lesz akkor, ha váltunk egy nagyságrendet és váratlanul lesz néhány milló kis sárga átkattintásunk. Sat, 11 Sep 2010 00:00:00 +0200 Vírusmarketing esettanulmány: Roger Federer & Gillette http://www.virusmarketing.hu/hirek/virusmarketing_esettanulmany_roger_federer/ Szeretjük a vírusmarketing filmeket... Ezzel nem árulunk el nagy titkot. Szeretjük őket, ha olcsó, jól megtervezett és hatékony. Mutatnánk egy példát, melyben ezek az elvárások maradéktalanul teljesülnek.<br> Wed, 25 Aug 2010 19:59:04 +0200 Vírusmarketing esettanulmány: Jézus arca a csokin http://www.virusmarketing.hu/hirek/virusmarketing_kit_kat_jezus_arca/ Jelen hírlevelünk egy meglehetősen szokatlan és formabontó kampányt elemez röviden. A kampány sok tekintetben figyelemre méltó, hiszen vallással kapcsolatos témát használ fel, mely meglehetősen kockázatos lépés. Mon, 05 Jul 2010 00:00:00 +0200 Vírusmarketing esettanulmány: WWF Föld órája http://www.virusmarketing.hu/hirek/wwf-fold-oraja/ Alábbiakban olvashattok a WWF föld órájával kapcsolatos vírus marketing kampányáról, mely technológiai oldalról is több érdekes elemet rejt magában. Akinek van webkamerája, az most előnybe kerül. Sun, 04 Jul 2010 13:45:39 +0200