A háttér
A Wedding Dance címre hallgató 2 perces kisfilm a londoni Szent Bartholomew Templomban készült, egy nagyjából 130 fős profi táncossal együttműködve, köztük azokkal a királyi hasonmásokkal, akik egy nagyobb statisztaválogatáson keresztül kerültek kiválasztásra. A T-Mobile munkatársa elmondta, a videó egyfajta gratuláció Williamnek és Kate-nek, ami rögzíti a jelenkori nemzeti (elsősorban brit) közhangulatot. A koreográfus Louie Spence volt, a London Pineapple Dance Studio vezérarca, aki nem mellesleg már önmagában a kampány húzónevét jelenti. Nem csak előszeretettel dobálja le ruháit a kamerák kereszttüzében, hanem ráadásul olyan nagynevű brit sztárokkal dolgozott együtt, mint a Spice Girls, a nemrég hamvaiból feltámadt Take That vagy éppen Izland egyik leghíresebb énekesnője, Björk.
T-Mobile - The Royal Wedding Dance
A kreatív stratégia
Az ötlet nem újdonság, ugyanis a korábban már népszerűvé lett JK Wedding Entrance Dance ötletén alapul, ami egy 2009-es vírusvideó Jill Petterson és Kevin Heinz esküvőjéről, és ami szintén nézettségi rekordokat döntött a maga 66 milliós látogatottságával. Ennek zenéje egy Chris Brown szám, a Forever volt, míg a jelenlegi vidóban az East 17 House of Love című számára mulat „a brit uralkodói család”.
A videó akár az amerikai tévécsatorna, az NBC által rendezett, hazánkban is egyre népszerűbb Saturday Night Live címre hallgató revü is lehetne, legalább annyira jól megállja a helyét a nemzetközi online térben. A reklámfilm ugyan a brit adókon is rendszeresen vetítésre került, ugyanakkor mivel jól ragadta meg a témát, a nemzetközi piacra a közösségi média segítségével terjedt tovább, így alkotva egy ideális elegyet a platformok tekintetében.
Az üzenet
One’s life is for sharing – hangzik el a megszokott T-Mobile szlogen (Life’s for sharing) kicsit másképpen, így kívánva sok boldogságot az ifjú párnak.
[Follow me on Twitter]