Vírusmarketing esettanulmány - T-Mobile: The Royal Wedding Dance


Megbízó: T-Mobile United Kingdom
Ügynökség: n.a.

 A háttér

A Wedding Dance címre hallgató 2 perces kisfilm a londoni Szent Bartholomew Templomban készült, egy nagyjából 130 fős profi táncossal együttműködve, köztük azokkal a királyi hasonmásokkal, akik egy nagyobb statisztaválogatáson keresztül kerültek kiválasztásra. A T-Mobile munkatársa elmondta, a videó egyfajta gratuláció Williamnek és Kate-nek, ami rögzíti a jelenkori nemzeti (elsősorban brit) közhangulatot. A koreográfus Louie Spence volt, a London Pineapple Dance Studio vezérarca, aki nem mellesleg már önmagában a kampány húzónevét jelenti. Nem csak előszeretettel dobálja le ruháit a kamerák kereszttüzében, hanem ráadásul olyan nagynevű brit sztárokkal dolgozott együtt, mint a Spice Girls, a nemrég hamvaiból feltámadt Take That vagy éppen Izland egyik leghíresebb énekesnője, Björk.

T-Mobile - The Royal Wedding Dance

A kreatív stratégia

Az ötlet nem újdonság, ugyanis a korábban már népszerűvé lett JK Wedding Entrance Dance ötletén alapul,   ami egy                2009-es vírusvideó Jill Petterson és Kevin Heinz esküvőjéről, és ami szintén nézettségi rekordokat döntött a maga 66 milliós látogatottságával. Ennek zenéje egy Chris Brown szám, a Forever volt, míg a jelenlegi vidóban az East 17 House of Love című számára mulat „a brit uralkodói család”.

A videó akár az amerikai tévécsatorna, az NBC által rendezett, hazánkban is egyre népszerűbb Saturday Night Live címre hallgató revü is lehetne, legalább annyira jól megállja a helyét a nemzetközi online térben. A reklámfilm ugyan a brit adókon is rendszeresen vetítésre került, ugyanakkor mivel jól ragadta meg a témát, a nemzetközi piacra a közösségi média segítségével terjedt tovább, így alkotva egy ideális elegyet a platformok tekintetében.

Az üzenet

One’s life is for sharing – hangzik el a megszokott T-Mobile szlogen (Life’s for sharing) kicsit másképpen, így kívánva sok boldogságot az ifjú párnak. 

Pálhidy Fruzsina

[Follow me on Twitter]

AKTUÁLIS WORKSHOP TÉMÁINK


WORKSHOP

Online márka kommunikáció a közösségi térben


  • Hogyan néz ki valójában a közösségi tér?
  • Mire való a márka identitás és az SM stratégia?
  • Amit mindenki tud, de nem mindegy, hogyan!
  • Amit nem látok, az nincs!
    Struccpolitika helyett, social monitoring!
  • Hatékony kampányt szeretnék,
    a célcsoportomat elérve, médiaköltés nélkül!
  • Jó, ha beszélnek rólunk! De még jobb, ha elkötelezett
    képviselői vannak a márkánknak!

Workshop időtartama:
4 óra
Időpont: 2015.05.29.


ÖTLET KELL? NETES MEGOLDÁS KELL?
VAN EGY TENDERED?