Vírusmarketing esettanulmány - Skittles - Taste the Rainbow


Megbízó: Skittles International
Ügynökség: n.a.

 A legédesebb nászéjszaka fénypontja nem más, mint a szex, ahol az akció egy Skittles áradattal végződik, ami éppen a menyasszony arcán és szájában oszlik szét. A téma magától adódóan (a fiatalabb korosztály számára) jó választás, hiszen figyelemfelkeltő, a csattanó pedig indukálja a videó megosztását különböző közösségi oldalakon, ami elengedhetetlen a megfelelő vírushatás eléréséhez. A jól kiválasztott szlogen – Share the rainbow, Taste the rainbow – tovább erősíti a vírushatást, így jön létre a tökéletes marketing elegy.

 

Skittles - The sweetest honeymoon ever


Skittles - Newlyweds - Dir. Cousins [Not affiliated with Wrigley or Skittles. Contains explicit content not suitable for minors] from Cousins on Vimeo.


A kampányfilmért a Cousins rendezői csapata felel, akik nem csak névlegesen kuzinok, valóban rokoni kapcsolatban állnak. A főszereplő Ashley Martin és Austin Scott, ám utóbbi természetesen nem egyenlő az amerikai politikussal.  

 

Aki megfordult idén valamelyik nagyobb fesztiválon, nagy valószínűséggel találkozott már a Skittles helyszíni promóciójával, ahol többek között egy műzsiráf hátsó fertályából kellett elővarázsolni a jól megérdemelt kis zacskó cukorkát. Eleinte értetlenül nézve a dolgot azt vehettük észre, hogy az akció jól szerepel, a fiatalok lelkesen kotorják ki a zacskókat, majd pedig lépten-nyomon Skittles matricákkal teleragasztott fesztiválozókkal találkozik az ember. Ez az a közeg, ahol az őrült játékok, és egy jól dizájnolt, ez esetben a Taste the Rainbow szlogenre építő, szivárványos matrica, kivétel nélkül célba talál. 

Pálhidy Fruzsina

[Follow me on Twitter]

AKTUÁLIS WORKSHOP TÉMÁINK


WORKSHOP

Online márka kommunikáció a közösségi térben


  • Hogyan néz ki valójában a közösségi tér?
  • Mire való a márka identitás és az SM stratégia?
  • Amit mindenki tud, de nem mindegy, hogyan!
  • Amit nem látok, az nincs!
    Struccpolitika helyett, social monitoring!
  • Hatékony kampányt szeretnék,
    a célcsoportomat elérve, médiaköltés nélkül!
  • Jó, ha beszélnek rólunk! De még jobb, ha elkötelezett
    képviselői vannak a márkánknak!

Workshop időtartama:
4 óra
Időpont: 2015.05.29.


ÖTLET KELL? NETES MEGOLDÁS KELL?
VAN EGY TENDERED?