A legédesebb nászéjszaka fénypontja nem más, mint a szex, ahol az akció egy Skittles áradattal végződik, ami éppen a menyasszony arcán és szájában oszlik szét. A téma magától adódóan (a fiatalabb korosztály számára) jó választás, hiszen figyelemfelkeltő, a csattanó pedig indukálja a videó megosztását különböző közösségi oldalakon, ami elengedhetetlen a megfelelő vírushatás eléréséhez. A jól kiválasztott szlogen – Share the rainbow, Taste the rainbow – tovább erősíti a vírushatást, így jön létre a tökéletes marketing elegy.
Skittles - The sweetest honeymoon ever
Skittles - Newlyweds - Dir. Cousins [Not affiliated with Wrigley or Skittles. Contains explicit content not suitable for minors] from Cousins on Vimeo.
A kampányfilmért a Cousins rendezői csapata felel, akik nem csak névlegesen kuzinok, valóban rokoni kapcsolatban állnak. A főszereplő Ashley Martin és Austin Scott, ám utóbbi természetesen nem egyenlő az amerikai politikussal.
Aki megfordult idén valamelyik nagyobb fesztiválon, nagy valószínűséggel találkozott már a Skittles helyszíni promóciójával, ahol többek között egy műzsiráf hátsó fertályából kellett elővarázsolni a jól megérdemelt kis zacskó cukorkát. Eleinte értetlenül nézve a dolgot azt vehettük észre, hogy az akció jól szerepel, a fiatalok lelkesen kotorják ki a zacskókat, majd pedig lépten-nyomon Skittles matricákkal teleragasztott fesztiválozókkal találkozik az ember. Ez az a közeg, ahol az őrült játékok, és egy jól dizájnolt, ez esetben a Taste the Rainbow szlogenre építő, szivárványos matrica, kivétel nélkül célba talál.
[Follow me on Twitter]